andra/oktober

Ledig dag idag. Galen kväll igår, Alltså, maskeradeN säger jag bara. Jag var zebra, behöver jag ens säga mer?  Det var helt sjukt roligt och kvällen slutade med en Marcus och en Thessan som var ihop-bundna (med snören, bokstavligt talat) med varandra och sprang som Sonic&Räven på Las Veronicas gator. Med det sagt så tog vi det rätt chill idag.
 
Snoz, mat, björn-rulle, mat, dusch, mat, film-mys.
Så jävla ledig.
 
Börjar planera inför framtiden lite och imorgon ska jag luncha med bästa My. Ska även försöka styra upp våra badrumslampor här hemma som har gått sönder allihopa. På något magiskt sätt. Paragliding nästa tisdag då även mamma och pappa kommer hit och showschool åker hem. Förhoppningsvis galen utgång på torsdag och avslutningsmiddag med dem på fredag. Det händer så himla mycket roligt nu att tiden bara kutar iväg och jag blir lite rädd men ändå så jäkla taggad för allt är så jävla jävla bra och jag vill aldrig sluta vara så glad och taggad och levande som jag är just precis nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0