nittonde/oktober

 
Får på något sätt försöka lägga ut bilder lite pö-om-pö för att det här ska hålla. Det är så många bilder så det blir väl lite blandat bildbomber med dagens bild I guess. Men hursomhelst, idag har jag tränat ZUMBA och jävlar va bra det kändes att komma igång igen! Ska verkligen försöka hålla det här uppe nu, min nya plan är - varannan dag ZUMBA och varannan dag långpromenad längs stranden. Det känns ändå realistiskt. Typ. Jomen det gör det, för då kan jag lite välja också att om jag har varit ute t ex och inte taggar järnet på ZUMBA så tar jag bara en långpromenad istället. SKITBRA! 
 
I förrågår var det öppning på Viking, och jag fick tametusan den godaste drinken EVER, den smakade verkligen äppelpaj! En äppelpajsdrink, LÄGG AV va gott! Så jag var fantastiskt nöjd. Beställde även kyckling senare på mitt favorit-kyckling-ställe och fick in så mycket kyckling att hälften hade varit nog. Igår var det skype och jobb som gällde och jag har varit så övertaggad både igår och idag. Allt bara känns så bra, trots att jag saknar massa guldkorn. Internet är bra skit dock, det ska man inte sticka under stolen med. 
 
Snart ska jag springa till jobbet och äta lunch, och sen vara ännu mer taggad. Spara pengar i stora lass, sola, träna, njuta sönder tiden som är kvar här och längta ihjäl mig inför allt som kommer i vinter/vår är planen för de kommande sex veckorna. Sjukt jävla bra kommer det bli.

Kommentarer
Postat av: papps

bra plan . ha det härligt .

2012-10-19 @ 23:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0