lista

- Idag har vi gjort så himla mycket och absolut ingenting. Jag och Jossan har kirrat massa grejer inför att boka Australien-biljetterna och städat och diskat och sopat.
- Jossan har krossat vår ask-kopp (Välkommen till familjen Klumpig).
- Vi har käkat sallad, kyckling-sallad (för omväxlings skull).
- Tvättat har vi minsann gjort.
- Jag har skypat lite med mor och far, och Katherine.
- Jag, Jenny och Malin har varit nere vid de gröna stolarna och druckit lite kvälls-sangria. As-mysigt.
 
 
 
 
 
 
Sen finns det lite hemliga planer för framtiden. Men vi får la se vad som händer. Imorgon ska jag försöka sola lite och läsa en bok OCH lära mig hur man för över pengar mellan sina konton i olika länder. Tough life, som man brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0