all i ever knew

Hemma från Teneriffa. Allt gick bra och det var så jäkla kul, men tametusan va fort det gick! Helt galet. Så nu är jag hemma och det har varit full rulle sen jag landade på Arlanda. Full rulle betyder, god mat (alltså min frukost AVOKADOMACKOR MED KESO ÄRLIGTTTTT!!!!!!!!!) och vänner och massa kaffe och skrålande vid pianot och, OCH mina kära så har jag faktiskt städat upp lite här på våningen. Har jag fått mer ordning? Inte säker. Men det ser i allafall så ut och det är ju huvudsaken, eller?
 
Imorgon tar min fantastiska syssling studenten. Helt galet, känns som att tiden bara går så himla fort. Men jag är så glad för hennes skull och det ska firas med mottagning i Norrtälje på eftermiddagen. Ska väcka upp min kamera också så jag kan lägga ut mer bilder än ord, jag vet att ni vill. Känns galet och härligt att jag inte vet när jag far iväg igen, och tills dess ska jag njuta av den svenska sommaren (som kom med moln idag tack för det så jävla mycket) och försöka hinna landa igen innan det är dags för nästa äventyr. Eller kanske landa lite med tårna i allafall. Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0