-

Efter en helt fantastisk tid hos Pia i GBG så befinner jag mig nu på mitt älskade Teneriffa. Tack min finaste för att du finns och för att vi finns och för att vi är så fucking jävla amazing. Pallar inte. Blir blödig.
 
 
Det känns lite som att komma hem när jag kommer hit, på något magiskt sätt. Jag smög in backstage och blev lite blödig, bor med bästa Empis och har träffat massa godingar som jag längtat efter. Nu är det hard work work som gäller med showerna och jag mår bara så himla bra. Är så sjukt glad att jag tackade ja till det här. Det var så himla häftig känsla när vi flög in över Teide och jag bara kände att "jävlar va jag har saknat den här ön". Vissa ställen bara sätter sig rakt i hjärtat. Och det har ju även så mycket att göra med alla fantastiska vänner jag träffat, just här.
 
Så idag har vi repat sång (jag kom ju mitt i dagen), och sen blev det middag och nu har jag gosat med Noora. Åh va man saknar hela tiden. Så himla härligt att få krama på henne och catcha upp om livet. Imorgon ska jag ösa på ett helt sjukt sätt, har så mycket att göra haha! Ska hoppa in i en dusch nu, och sen blir det att lyssna igenom lite show och eventuellt träffa My och gå igenom lite anteckningar. Sen sova. There's no buisness like showbuisness, eller hur är det man brukar säga? Over and out.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0