I'm still impressed

Idag är dagen före sista dagen på showskolan. Det har gått så himla fort och min hjärna är ett virr-varr av shower och texter. Men så jäkla kul och bra det har gått ändå! Nu sitter jag innan kvällsrepet med en kaffe och ett äpple och laddar batterierna. Supergod mat idag också. Allmän kuriosa. Och appropå supergod mat, igår var vi på Couer de Filet, asså lägg av. Vitlöksräkor i ett oljhav till förrätt med tryffelsås-ank-pasta till varmrätt. Och rödvin. Helt jävla underbar kväll. Innan det var vi på en resturang vid stranden och tog ett glas champange-sangria. Inte fy skam det heller!
 
Sen ska jag hem på lördag. Och sen får vi liksom se när jag kommer ut. Jag vill ju ut åtminstonde två gånger i sommar, men jag har börjat spåna på lite destinationsbesök. Muhehe. Kommer bli en fantastisk sommar tror jag. 
 
Men nu, dags att lyssna lite på stämmor igen. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0