Tåg

Nu sitter jag på tåget ner till fantastiska Pia i Göteborg! Titta på föreställning och mysa och äta dillchips i hennes säng. Nam nam nam NAM va härligt det ska bli! Har saknat henne på ett helt sjukt sätt.

På tåget finns det massa att göra. Jobba (lyssna in sig på shower), läsa Hannah Widells bok Sex and the Mammaliv som hittills verkar så himla bra! Kan bero på att jag är helt frälst i allt Hannah&Amanda gör. Hehe. Sen var vi tvugna att fylla i en blankett om SJ. Jag som aldrig brukar åka tåg kände väl att jag kanske inte var helt rätt person att svara på frågor om SJs tågservice, men vad gör man inte för samhället.

Men nu väntar fantastiska dagar i Göteborg. Och på fredag Teneriffa. Damn baby its good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0