WHIT

Idag har jag varit på fina ikea. Blockljus, himalayamix-blomma, hängare. Jag gillar det stark. Livet blir lite bättre efter ett ikeabesök, och helt plötligt får mina juveler vad de förtjänar. En egen hängare (nästan).
Nu har vi kommit hem och jag ska väl försöka plocka iordning på alla grejer. Hm, sen vill jag egentligen åka till stan men jag tror fan inte jag hinner idag alltså.
MEN LOV! Underbara tid på året, kom precis perfekt.

PLANEN:
söndag - chilla.
måndag - träffa annapanna och ha BLÄ-reunion, åh.
tisdag - rida i ubby. erika har hästar. jag är lite rädd. men SÅ taggad!
onsdag - baka. och mentalt förbereda mig för...
torsdag - FÖDELSEDAG!
fredag - UTGÅNG!

Helgen där efter är lite obestämt än så länge. Kanske är det lika bra. Hoho.
Annars sitter jag mest och letar insperation till VAD jag ska ha på mig på fredag. Helst vill man ju ha något nytt till ära av min första utgång, men vad vet jag lite halvt.

Jag kanske ska spela in lite musik ikväll.
Jo, det ska jag nog.

Kommentarer
Postat av: C.

Du läääär ju va bakis på söndag.



Och vafan?! Du va i uppsala utan att säga till! Inte okej.

2010-03-03 @ 09:48:44
Postat av: Alexandra

JAG DIGGAR OCKSÅ IKEA! :D haha, hade mig en sväng där i veckan, FAN vad underbart det är! :D hihi, vi hörs och ses snart du vännen! PUSS

2010-04-15 @ 21:22:16
URL: http://alxs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0